HOŞGELDİNİZ

2 Nisan 2015 Perşembe

bioblas ile saçlar artık dilediği renkte ve güvende....

logo

BU MUHTEŞEM MARKAYI TANIMAYANINIZ YOKTUR...
SAÇA DOST FİRMA DİYE ADLANDIRIYORUM BEN BİOBLASI...
ÇÜNKÜ HAKİKATEN EN AZ SİZİN İSTEDİĞİNİZ KADAR İYİ BAKIYOR SAÇLARINIZA...


SON GÜNLERDE İSE YENİ TANIŞTIĞIM BİR ÜRÜNÜNDEN BAHSETMEK İSTİYORUM SİZLERE;

GERÇEKTEN ÇIĞIR AÇAN BİR YENİLİK OLDU BENİM SAÇLARIM İÇİN
SARIDAN VAZGEÇEMEYENLERDENİM VE
BİLDİĞİNİZ ÜZERE AÇIK RENKLER SAÇI YIPRATIR, ESNEKLEŞTİRİR HATTA DÖKER VE CANSIZLAŞTIRIR...
AMA BANA GELEN BU PAKET SAYESİNDE BU GERÇEĞİN ÇÜRÜTÜLDÜĞÜNE İNANIYORUM ARTIK





İÇİNDE HEM İSTEDİĞİM RENK BOYAM, HEMDE ŞAMPUAN SAÇ BAKIM MASKESİ VE DURULANMAYAN SAÇ KREMİM VAR


5 MİNERAL VE VİTAMİN İÇEREN BİTKİSEL YAĞI SAYESİNDE
HEM SAÇLARIM BOYADIĞIM ESNADA BİLE İPEK GİBİ HEMDE KOKU MUHTEŞEM
ZATEN BÖYLE BİR KALİTENİN BEYAZ KAPATMA ÖZELLİĞİNDEN BAHSETMEME BİLE GEREK YOK ZANNEDERSEM
ONDADA SONUCUN MÜKEMMEL OLDUĞU AŞİKAR...

5 mineral ve vitamin içeren bitkisel yağ ile saç dökülmesine karşı etkili ilk kit boya ile saçların boyanırken direnç kazanması artık mümkün; Saç sağlığı ve güzelliğinde bitkisel çözümler üreten BIOBLAS Ar-Ge ekibi, saçların boyanma sırasında gördüğü hasarı önleyecek, saçı derinlemesine besleyecek, saç dökülmesine karşı etkili bir yağ formüle etti ve saç dökülmesine karşı uzmanlığını bu bitkisel yağda 5 Mineral ve Vitamin ile birleştirdi 

COLOR&MORE içerdiği Kreatin ve Seramid ile renk pigmentlerinin saça derinlemesine işlemesini ve orada hapsolmasını sağlar. Color&More için Ar-Ge uzmanları saç boyalarının performansını ve içerdiği aktiflerin etkinliklerini test etti. En iyi pigment nüfuzu sağlayan ve beyazları %100 kapama özelliğine sahip boyayı geliştirdi. Boyama sonrası etkiyi arttırmak üzere hem saç dökülmesine karşı etkili hem boyanın kalıcılığını arttıran şampuan ve maske ise bu üstün bakımı tamamlamak üzere geliştirildi. 



ÜSTELİK BOYAMA VE SONRASI BİOBLAS BAKIM ÜRÜNLERİNİ KULLANDIĞIM ANDAN İTİBAREN
SAÇ DÖKÜLMELERİN DURDUĞUNUN VE SAÇLARIMIN DAHA FAZLA HACİM KAZANDIĞININDA FARKINA VARMAK BENİ AYRICA MUTLU ETTİ...

VE İŞTE YENİ SAÇ BOYAMLA BULUŞAN SAÇLARIM
YENİ BİOBLAS BAKIM SETİM İLE DE CANLILIĞI




SONUÇ GERÇEKTEN MÜKEMMEL

RENKTUTUŞU PARLAKLIĞI VE CANLILIĞI HEMEN FARKEDİLİR DURUMDA...
TEŞEKKÜRLER BİOBLAS...

Hiç yorum yok :